У Високопільській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронна звітність - це просто та безкоштовно».На запитання платників відповідав начальник Високопільської ДПІ Руслан Яковчишен.1. Як можна отримати інформацію щодо електронних форматів нових форм документів (договору про визнання електронних документів, повідомлення)?Відповідь.
2 На яку електронну адресу здійснюється відправлення податкової звітності в електронному вигляді, у тому числі з ЄВ та у якому форматі?
Відповідь. Платники податків надсилають податкову звітність на електронну адресу: [email protected].
Для формування та передачі звітності в електронному вигляді (у тому числі по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) суб’єктом господарювання використовуються файли у форматі XML.
3. Із якою періодичністю оновлюється в приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів?
Відповідь. В приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.
4. Який податковий (звітний) період обирається при створенні звітної податкової декларації (розрахунку, звіту), яка надсилається через Електронний кабінет до контролюючого органу з порушенням строку подання?
Відповідь. При створенні звітної податкової декларації (крім звіту з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), яка надсилається через Електронний кабінет до контролюючого органу з порушенням строку подання (так само як при надсиланні з дотриманням строку подання), в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету обирається податковий (звітний) період, за який подається така декларація, а саме, звітний рік та в залежності від форми податкової декларації – необхідний звітний період: місяць або квартал або півріччя або 9 місяців (три квартали) або рік.